var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

söndag 23 juni 2013

Jag har börjat med Project life

Jag har börjat med Project Life och tycker faktiskt att det är jätte skoj även om det var lite svårt att komma igång. Tänkte här visa det första 5 veckorna. Vecka 20-25.
Jag har använt produkter från sn@p, washi tape, och sånt jag haft i lådorna.
Stämplar och Flair knapparna kommer från InkyWings. Gillar att det finns nått på svenska.
 
Vecka 20


 
Vecka 21



 
Vecka 22



 
Vecka 23



 
Vecka 24



Extra ficka Vecka 24
 

 
Vecka 25




Ja, då vet ni vad jag gjort de sista 5 veckorna :O)
 
Kramis
 
Jessica - tussan


2 kommentarer :

Unknown sa...

Vad kul och inte minst om några månader.

Lisa sa...

Otroligt kreativt, Tussan!
Behöver gå in och kolla fler gånger, vad mycket Du har gjort.

Vill Du berätta mer för mig som inte hänger med?
Är det lo om vad som händer under veckan, 1 lo per dag eller hur går det till?

Kramar Lisa

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .