var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

söndag 31 juli 2011

En LO

Jag fastnar inte ofta på bild, och ännu mer sällan scrapar jag kort med mig själv. Men här är ett undantag. Fotot är knäppt i Vadstena, nere vid Vättern. Min farmaor har turen att bo 50 m ifrån vattnet.
Kramis
Jessica




5 kommentarer :

HenrietteH sa...

Hvor er det et smuk smuk Lo.. dejligt enkelt og i smukke farver.

Dejligt at se lidt fra din hånd igen.

Anonym sa...

Vilka fantastiska lo:sar min kooompis!!!!!!!!!!!

freja sa...

Snygg lo!

Jenny J sa...

Underbar lo!!

Conibaer sa...

Just GREAT!!!! :o)

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .