var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

måndag 26 oktober 2009

Oj, vad är nu detta???

Jag har skapat med andra stämplar är hÄnglar, det händer ju inte så ofta.
Jag vilel göra ett kort efter Annes fina skiss till en av tävlingarna på pyssel.net.

När jag börjar närma mig färdig så säger Anne, men skulle inte orange och svart vara dominerande färger.

Hmm, jag trodde hon skojade först, men det gjorde hon tyvärr inte.


Så här har ni mitt orange/svarta kort.

Stämplarna jag har använt är nysläppta från Inkywings.


Kramis

Jessica - tussan

6 kommentarer :

Ellen Karin sa...

*ler* det ble jo et riktig fint kort, selv om det ikke ble oransje og svart. :) Men det hender man glemmer å lese oppgaveteksten skikkelig. :)

Ha en fin kveld.

Pia sa...

suer nydeligt kort og et sødt motiv

Lisa sa...

Ha, ha, jag skrattar gott åt den här komiska stämpeln! Det ser ut som att snögubben njuter av livet och passar på att rocka loss lite ;o)
Han får gärna kramar mig genom rymden!
*Cool Stämpel*
(tack för ett härlgt skratt, med andra ord!)

Många Kramar Lisa!

Kickans_blogg sa...

Jättefint kort! Vilka härliga stämplar!! :0)
Kram Kicki

Jenny J sa...

Gulligt kort! Såg de söta snögubbarna häromdagen och blev lite kär... :)

Kram

Ann-Louice sa...

Förlåt Bästis!

Det är inte alltid så lätt att komma ihåg allting. Fniss.

Stor Kram

Anne

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .