var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

måndag 8 december 2008

Lucka 8

Idag tänker jag lotta ut små julklapps etiketter.






Till dessa har jag använt de stora etiketterna, texten från tomtepaketet och mini jul-hÄnglarna. Jag bara älskar dem. Dessa stämplar finns att köpa i shopen, men tänk på att sista bställnings dag innan jul är den 15 dec.

Vill man kan man maska ihop dem.
En liten enkel beskrivning på hur man maskar ihop 2 motiv.
1. Stämpla den lilla hÄngeln på det papper du vill ha till ettiketten.
2. Stämpla den lilla hängeln en gång till påi en post-it lapp
3. Klipp ut hÄngeln du stämplade på post-it lappen och sätt den över den på etiketten.4. Stämpla den stora etiketten över alltihop, ta bort post-it lappen. Vips så har du maskat ihop dem.

Eller så kan man göra som jag klippa ut den färdigmålade hÄnglen och klisra fast den med dubbelhäftande tejp på etiketten. :O) = tussans latmasks variant.
Dessa etiketter har jag även laminerat för att de ska bli extra hållbara.

Du vet väl att det händer en massa kul även på www.hanglar.blogg.se
Kika in där, just nu kan du vinna julklappsetiketter där med = dubbel så stor chans att vinna!Dessutom har du chansen att vinna nästa klubbpaket. (En vinnare dras från alla veckans kommentarer)

Vinnare lucka 7 är:

Gunilla sa...
Vilket härligt julkort! :)
den 7 december 2008 12:21

Maila mig din adress till tussan@one.se och märk mailet med lucka 7

Kramis
Jessica - tussan

48 kommentarer :

Rednoserunpet sa...

så fint. jag prova det med stora hänglar för att jag har ingen mini. men dom kommar snart.. jepeeeeee

Karina Beck sa...

Hvor er de bare superfine. Kom hjem til mig... ; )

Malin sa...

Superfina, klart att man vill vinna dessa.

Anonym sa...

Jag prövar min lycka även idag,...julklappsetiketter så fina, hoppas jag blir mina.
gotland@speedmail.se

Anonym sa...

De är superfina!
Så kul det skulle vara om man lyckades vinna dessa söta...

Githe sa...

Hei
Kjempefine pakkelapper:)

Anonym sa...

Vad skönt att höra att det inte bara är jag som använder dubbelhäftande tejp...hihi
Lotta/L8

Veronica sa...

Jajamänsan! Jag är med på tåget och hoppas på en massa tur!!

Anonym sa...

Åh så fina, skicka dem till mej!! ;o))

Christine sa...

Håller tummarna o hoppas på tur.Etiketterna är SÅÅÅ fina!

Anonym sa...

Så fina etiketter :)
Kram Anna

Anonym sa...

vad gulliga etiketter, kollar din blogg varje dag, det är sååå kul
kram lolla

monikanen sa...

Åh,vad fina:)Skulle göra sig fina på paketen här hemma.
Kram Monica
monikanen@yahoo.se

Julia sa...

Så nydelige disse var!
Takk for inspirasjonen!

Anonym sa...

Dessa är ju bara för söta. Riktigt smart att laminera de också.
Tack för all inspiration du ger.

Monica

Sofi_79 sa...

De är så fina. Hoppas jag kan få vinna ett par sådana.
Hade behövt något att lifta när jag får tid över.

Anonym sa...

Tjohoo vilka fina etiketter...me wanna have1
Mvh Liv

Andrea sa...

Wow, great TAG´s.
xAndrea

Therese sa...

Gud vad söta etiketter, ska genast prova.

Its a house sa...

Underbart söta och tiden räcker tyvärr inte till att göra egna mitt i husrenoveringen så jag vinner gärna dina snygga!

Britt-Marie sa...

Såå fina etiketter! Jag vill gärna ha en lott.

myy ja vilijonkka sa...

julklappsetiketter vil jag vinna. dom är jätte fina!

Lotta sa...

Klart man chansar på att vinna dessa finaettiketter...

Tessan sa...

åååh va fiina :)
som alltid när du är kreativ ;)

Anonym sa...

Superläckra etiketter!!

Jag älskar oxå årets julhänglar. Har beställt dem så nu sitter jag här och väntar medan det kliar i fingrarna.. :)

nitanpyssel sa...

Ett konstverk av klass, vill så gärna vinna dessa konstverk

annbe sa...

Ännu ett användningsområde för hÄnglarna! Jättefina!

Anonym sa...

Kjempefine pakkelapper.Også jeg ønsker å vinne disse.
M.S

Karen (lindse) sa...

Hvor er de lækre!

Hanna sa...

åhh, vilka söta. de får gärna bli mina!!! =)

Julhuset sa...

Vem vill inte vinna dessa, superfina i mina ögon.

Lena Katrine sa...

Så smart! Kjempesøte pakkelapper!

Anonym sa...

Superfina etiketter, önskade jag hade mer tid fram till jul.... :D

Anonym sa...

...simply wonderfuls!!but here in Italy i can only dream yours gorgeous stamps!!!
Hugs
Sara

Marte sa...

Du er så utrolig dyktig, Tussan - jeg beundrer alt du gjør! :)

Takk for julestemning og FLOTT kalender!

Marte

Anonym sa...

Jättefina, det är ju precis vad man behöver till julklapparna som är snart färdiga..

Anonym sa...

Tänk att få ge bort en julklapp med dessa fina etiketter.=)

Anonym sa...

Självklart lägger jag en kommentar för att få en chans att vinna dessa underbara etiketter.

Anonym sa...

Oj, vad mycket jag har missat när jag inte har varit inne här på ett par dagar! Verkligen kul med en blogg som uppdateras så ofta och med så fina alster!

Frida

Anonym sa...

oj så söta! nu känner man ju hur mkt man skulle "behöva" de här underbara ministämplarna!

Mvh KatarinaR

Anonym sa...

jättefina, verkligen

Ine sa...

Hej vännen!
vilka sötisar. Underbara saker här hos dig som vanligt ;-)
Kramis Ingela

Charlie sa...

NU er jeg blevet overbevist, jeg MÅ eje de mini Hänglar. Jeg må have fat i min svenske "pusher" igen.

Anki sa...

WOW SUPERFINA!!!

HELT UNDERBARA JU!!!

DU ÄR SÅ OTROLIGT DUKTIG!!!

Ammi sa...

Underbara etiketter, vem hade inte blivit glad över såna :-)

Anonym sa...

Så söta :)

Anonym sa...

Ohh tjusigt! Väldigt fina!

Christina / Synål / Stina sa...

Underbar klart att dessa skulle passa hos mig.

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .