var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

måndag 12 maj 2008

Kram till er alla!

Jag är så glad att det är så himla många som är här inne och kikar. Idag ska jag bjuda på 2 nya kort.

Det översta är lite ovanligt, för där har jag blandat stämplar från olika företag. Flickan med katten är ju så klart från hÄnglar och stÄnglar men huset kommer från Katscrap (kika in i hennes butik, såg att hon hade rea nu) :O).

Jag köpte även en stämpel med ett utedass från henne, men det har jag bara hunnit måla ännu.
När jag beställde passade jag på att köpa en massa sådana dära små plåtlådor från quickutz att förvara diesen i. Jag råkar ju ha en del :O)

Det ska bli skönt när jag har börjat strukturerat upp det hela, men då kommer väl brevbäraren med ett nytt paket.



Det understa kortet är en beställning från en bekant, det är ju student tider nu, så det har blivit en hel del studentkort.
Ha en underbar dag.
Kramis
Jessica

18 kommentarer :

Sinikka sa...

Det är alltid kul att titta in hos dig.....man blir ju aldrig besviken. Himla söta kort igen. hÄngel flickan med katt är såååå söt
Sinikka:-)

Marja Sch sa...

What a lovely cards. Hugs Marja

~:Johanna:~ sa...

Jag gillar verkligen kortet med huset. Texten var ju superbra.

Är du intresserad av att beställa något från CC Hobby? Vi är några från Enköping som ska skicka efter lite.

Ha en bra dag.
Kram

Anonym sa...

Hej hopp!
Vilka fina kort du gör! Första gången jag är här, läste om din sida hos en annan bloggare, som du träffat på öppna förskolan i dag. Jag brukar också vara där. Kan du inte ordan en kurs för oss okonstnärliga (och andra) där i höst?

Anonym sa...

Hej på dig. Gud så fina kort du får till jämnt. Fina färger och fina dekorationer till.

Lillemor sa...

Den här hÄnglafkickan med katten är en av mina favoriter. Tror att hon ska få flytta hem till mig snart. Men först ska lilla gulliga klubbpaketet landa i brevlådan...:O) Nu börjar man bli otålig (IGEN) När denna veckan är avklarad så har jag all tid i världen att pyssla o då jäsiken vad jag ska njuta!!!! (Jag har tenta o annat i veckan)
Tack för titten du bjöd på!
KRAM Lillemor

Heidi sa...

Nydelige kort du har laget

Klem fra Heidi

Cicci sa...

Alldeles underbara kort som vanligt.
Du får alltid till det sååå bra.

Karolina sa...

Så härliga kort, flickan med katten är ju bara för söt. Huset var ju inte fy skam det heller.

elin sa...

Som alltid, nydelige kort du lager. Venter spent på nytt med nye stempler. ;-) Ha en fin dag.

Anonym sa...

Sitter och väntar på hänglar, och passar på att kika in till dig - och finfina kort finner jag som vanligt. Kram!

Ylwa sa...

Superfina kort vännen...kul att se hur andra gör studentkort - man blir lite insnöad på det man gör ibland.
Märkligt det där med paket som bara kommer hela tiden... ;)
//Y

Anonym sa...

Jätte fina kort!! =0)
Längtar såå till de nya hÄnglarna nu!
Såå skönt att få lite ordning! Själv lyckas jag aldrig, för det kommer alltid något ivägen eller så river jag fram en massa igen när jag pysslar *S*

Alina sa...

Beautiful cards , so many little details , they are really unique !

Erica sa...

underbara kort, speciellt kattkortet!!

Pimmi sa...

Superhärliga kort, jättefina. Det första var så klockrent och roligt. Jättefint jus var det. /Emma

Ila sa...

Gorgeous! in fact all your creations are so detailed and absolutley Beautiful!!

Rednoserunpet sa...

perfekt!!!! i love the card with the cat spell. i just get a cat in my home and now it is realy a home!!!

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .