var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

fredag 1 februari 2008

DAG 2

Detta kort har jag gjort till en kompis som nyligen fyllt år. Bokstäverna är från bosskut och hänger löst. Som ni ser har jag börjat använda öljetter. Det är för jag nu äger världens bästa öljettsättare. Det är en grön (så den passar till min scrapväska) Crop A Dile. Den är helt underbar.
Baksidan
Å, jag måste säga det igen, visst är de nya hÄnglarna underbara

Kramis
Jessica

6 kommentarer :

Lillemor sa...

mmmm kan bara hålla med, hänglarna är helt fantastiska! Det är ditt kort likaså, jättefint!
Trevlig helg o hoppas allt är gott med dig o de dina!
Lillemor

Anonym sa...

Vilka underbara kort!
Vilken rolig ide' att låta bokstäverna hänga fritt.
Superläckert!
Tack för titten!

Anonym sa...

Jag, vem tycker inte det *fniss* helt underbara! Ditt kort blev ju jättefint - öljetter är kul!Det är nåt jag också använder allt för sällan, fast det bor många här hemma.

Marja Sch sa...

This one is so nice.

Anonym sa...

Superduperfint kort!!
Så fint med öljetter!! Jag hade definitivt använt öljetter lite oftare om jag hade en bättre maskin till detta...nu hamrar jag här hemma..å det är ju jobbigt ;)
Trevlig helg!
KRAM Petra

Tussemaja sa...

Underbart kort. Och jag håller med - Crop A Dile är underbar! Sedan jag fick min har jag börjat använda öljetter.

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .