var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

fredag 14 december 2007

Jag är så otroligt lycklig!!!!

Christians doktor ringde idag och berättade att röntgenbilderna såg bra ut. Ingen av tumörerna hade börjat växa igen. SÅ NU SKA VI FIRA JUL :O)

Lite nytt har jag också att visa, bland annat detta beställnings kort.



24 kommentarer :

Lene sa...

Så bra at doktor hadde bra nyheter til deg da!!! Nydelig kort som alltid! Du er dyktig!

Anonym sa...

Men så skönt för er och era familjer!
Hoppas att ni får en riktigt fin och mysig jul! Stor kram Linda

Marit C sa...

Underbart kort, och framför allt underbara nyheter!!!

Ha en riktigt underbar jul nu!

Kram
(Och grattis till visningen i TV4!!)

Jenny sa...

Så underbart vännen!!!! Va glad jag blir... KramKram

Lillemor sa...

Suck...så vackert! Du får ihop det med färger så förträffligt!
Härligt med goda nyheter till dig och din familj! Jag glädjs å era vägnar! :O)
Lillemor

Unknown sa...

Så bra med litt gode nyheter fra legen!! Jippi!!
Absolutt lekkert kort også! elsker kombinasjonen rosa og brunt!! Herlig!!

Laila sa...

Det var den bästa ulklapp ni någonsin kunde få!!! :-D

God jul på er och njut av varnadra nu ordentligt

Anonym sa...

Vilket glatt besked! Hoppas ni får en riktigt mysig jul :)

Kram Theresa

Anonym sa...

Men det är ju helt FANTASTISKA nyheter!! Jag förstår att ni är jublande glada i din familj just nu.

Ditt kort är lika underbart vackert som alltid. Jag förstår inte hur du gjort med färgläggningen här, det ser alldeles drömskt ut.

Varma kramar

Anonym sa...

Jätteroliga nyheter för er. Njut nu av julen och varandra ordentligt.
Jättesnyggt kort som vanligt.

Anonym sa...

Vad glad jag blir för er skull. Passa på och njut riktigt nu!!
Så vackert kort som vanligt!!
Kram och ha det gott//Marie-Louise

Helena sa...

Hoppas i får en underbar jul nu efter allt ni gått igenom.
Ljuvligt kort du gjort.=)
Kram!

~:Johanna:~ sa...

Hej hej. Å vad glad jag blir för eran skull. Det har vart eländigt i min sambos familj under hösten och vi hoppas på positiva provsvar idag. Det skulle ju vara så skönt att slippa tänka på massa elände i jul. Vore skoj att träffas snart. Ha en riktigt bra jul.

Dina kort är såå fina. Kul att du fick "visas" i tv.

Kram Johanna

Casa Ottman sa...

Vad bra med goda nyheter. Och grattis till uppvisandet av kortet på tv 4.
Hälsningar
Helena

Elzie sa...

Åh vad skönt det måste vara. Hoppas ni får en riktigt bra jul nu också.
Kram Elzie

PS! Vilket jättesött kort.

Anna sa...

Tack för inspirationen Tussan! Du är så fantsktskt duktig kortmakare.
Jag har just casat ditt kort. Kommer finnas på min blogg i eftermiddag. Nu ska jag se om jag inte hittar fler kort som kan inspirera.

Julkramen Anna

Anna sa...

Glömde ju skriv vad underbart att ni ska få fira en jul ihop i glädje!

Julkramen Anna

Anonym sa...

Jätteskönt med såna nyheter, hoppas ni får en skön julhelg!
Kanonfina kort också sen jag var in sist.

Anonym sa...

Vill bara tacka för all inspiration du ger på din sida! Och va skönt med positiva besked :0)
Må gott i jul!

mvh Annica/Änglahus

www.anglahus.blogspot.com

Anonym sa...

har kikat runt här en stund nu och jag säger bara WOW så mycket fint du gör!!!! jag är helt tagen... inspiration så det skvätter :)

Lotta sa...

Tack för alla underbara saker som du delar med dej av i din blogg. Ha nu en riktigt God Jul och ett Gott Nytt scrappår.
Kram

Anonym sa...

Så kul med ett positivt besked!! Hoppas att ni får en riktigt fin jul.
God Jul & Gott Nytt År!!

Tussemaja sa...

Skönt att ni kan få fira jul ihop!

Och oj vilket fint kort!

Erica sa...

Jättefint kort! gillar alla detaljer du gör på dina kort, de är så välarbetade.
Vad roligt med beskedet om maken!
GOD JUL!

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .