var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

måndag 12 november 2007

Stämpelstafetten

Ni har väl sett att www.stampelsnack.se anordnar en stampelstafett. Där tävlar man i lag och får olika utmaningar under 1 månad. Jättekul faktiskt! Detta är mitt första kort, där man skulle göra Julkort i olika färger, som man kanske ser gjorde jag ett brunt :O)
Stämplarna är från släppet på mässan i Karlstad .

Baksidan Tackför titten
Kramis
Jessica

11 kommentarer :

Anonym sa...

Vilka fina färger och så SNYGGT upplagt. Precis i min smak.
/Karolina

Anonym sa...

Kanonfint, Jessica.. som vanligt :o))).

KRAMAR

Anonym sa...

fint med ett julkort i bruna toner, istället för det traditionellt, typiskt röda julkortet man annars gör runt jul. kul idé... den tar jag nog ;o)

Malin E sa...

Jag tycker som alltid att dina alster är helt fantastiska!!! Fint med den där fågeln på kortet, det passade jättebra till! Vart får man tag på en sådan om man får fråga?? Burken va för söt och va fiffigt att använda pinnar som sedan blir en härva till fåglarna.Fantastiskt alltihopa!
Kram Malin

Unknown sa...

Utrolig nydelig, som alltid!
Herlige farger!!

Lillemor sa...

Underbara färger, tycker jättemycket om kortet i bruna toner! Burken har jag sett förut, den är sockersöt! :O)
Tack för att du sprider sån inspiration!
Lillemor

Sinikka sa...

Vilken fin julkort. Giller färgen.
Vart kan man egentilgen få tag i den söta grisen???
Fortsätt med det du gör.......lär mig mycket av det.

Lotta sa...

Vilket underbart kort, att bara ha bruna toner ska jag hem och testa, Gillar massor!!

Anonym sa...

Hej Jessica, Første gang jeg ser din side og hvor er den skøn! Du har en fantastisk kreativ sans for farver og sammensætning! Skønt at kigge på!

Anonym sa...

Hej Jättefina kort. Kram

Anonym sa...

Fint kort

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .