var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

måndag 3 september 2007

Jag har dragit en vinnare :O)

och det blev http://lenalandis.blogg.se/ som ska få mumsa på en chokladkaka.
Maila din adress till tussan@one.se

Jag har även gjort ett bidrag till CC på scrappiz.
Baksidan av kortet! Jag har skrivit en artikel på www.hanglar.blogg.se om hur jag gör dessa handstämplat dekaler som jag använder till baksidan av korten.
Snart....kommer det dyka upp lite nya hÄnglar här på bloggen :O)
Nyfikna????

18 kommentarer :

Unknown sa...

Kjempeflott kort igjen! Lekker bakside også!
Er spent på å se de nye h&s stemplene, men trist for at dem ikke selger til Norge....sukk...

Lotta sa...

Ännu ett fantastiskt fint kort. Gillar verkligen dom fina baksidorna du gör, har själv börjat lite smått med det också. Tack tack för all inspiration!

Anonym sa...

Joooo jag är nyfiken, snälla ge oss en liten smygtitt.

Anonym sa...

Fint kort, och spänningen är olidlig...vill se lite sneakpeak nu ;0)

Anonym sa...

Oh jag vann! Tusen tack det ska bli både smarrigt och kul att få se det du gör irl!
Superfint kort! Gillar dina baksidor väntar på att Inkywings ska få in den stämpel på lager igen så jag kan shoppa!
Mail adress kommer och tussan tack!
Ha en trivsam dag!
Lena

Anonym sa...

Åh så fint kort.
Jag är knappt nyfiken alls....:)

Anonym sa...

Fantastiska kort!!!

Anonym sa...

Jag tycker du ska lägga in dina fina kort här också, de med de nya hänglarna ;0)

Anonym sa...

jättefint kort du hade gjort till scrappiz CC. Jag längtar efter att se dina kort med dom nya hänglarna. Jag fick mitt paket idag! Jippiee!!

Anonym sa...

Så fina kort och de med de nya hänglarna är ju supersöta! Tack för all inspiration!
Du har fått en utmärkelse i min blogg! ;-)
/Maria

Kristina sa...

Du gör så FANTASTISKT vackra kort!

Elzie sa...

Vilka helt underbara kort du gör. Och stämpellådan är helt fantastisk.
Vet du om det finns någon möjlighet att köpa äldre hänglar (förra klubbkitet t ex)?
Kram Elzie

Anonym sa...

Idag kom Chokladkakan lagom till fredags myset! Den var ännu finare i verkligheten ska ni veta!
Tusen tack och ha en trevlig helg!

Anonym sa...

Har liftat din Choklad kaka! Finns i min blogg! Ha en skön helg!

Anonym sa...

Dina baksidor går inte av för hackor!

Anonym sa...

Och självklart inte framsidorna heller.

Sollan sa...

Alla ovanför har redan sagt det som finns att säga om dina härliga alster, så jag kan bara säga att jag håller med alla föregående talare. Dessutom har jag tagit mig friheten att utmana dig i min blogg. Välkommen in.
Kramen

Christa sa...

Wow Jessica, what a wonderful blog and great cards!! I love your style ... your're a great artist!!
Is it okay if I link you on my blog?

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .