var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

onsdag 12 september 2007

Hemma igen :O)

Hej allihopa nu är jag hemma igen! Jag och lilla Manfreed har varit ner och hälsat på min farmor i Växjö i några dagar. Sen har jag turen att lärt känna Jenny (slenny på scrappiz). Hon bor i Olofström ca 10 mil ifrån min farmor, så jag har även hälsat på hemma hos henne, Jonny (otroligt snäll), och Mathilda (3år). Jag har varit där lördag-tisdag morgon. Tiden gick otroligt fort tyvärr. Men det är ju så när man har roligt. Under tiden böskte vi (jag, Jenny, Sanna(liljan) och barnen) Jane på http://www.scrapaddicted.se/, det var absolut den bästa scrapbutik jag varit till. Där fanns allt mina favoritpapper, massor av dekorationer och bäst av allt lekrum för barnen.

Men nuär jag som sagt hemma i vardagen igen......och har massor att visa. (sakerna har ju förstås varit ute på scrappiz och bloggar och sånt, men inte här på min sida :O) )

Några kort med de nya hÄnglar stämplarna.
Detta har min halvsyster beställt till sin kille som fyller 25 idag!





Ett till kort som en annan syster beställt till son kille som också fyller 25.



Sen har jag haft tur att bli sponsrad av Sykompaniet genom Scrappizbloggen. Att göra några alster med band därifrån.

Ett kort med Whipper Snapper stämplar. Ballongen är egen tillverkad :O)

Godisburk till min arbetskamrat (när jag jobbar vill säga :O)

Ett baby kort som jag blir lite full i skratt när jag ser. Alla tjadade om lite tjuvkik innan på de nya hÄnlgarna slpptes, men ingen reagerade på detta när det kom upp på scrappizbloggen :O) flera dagarinnan paketen trillade ner i lådorna.

Grattis kort till lilla Mathilda (jennys lilla tjej) som blev 3år.

Gå bort present

Det var allt just nu men det kommer mer. Jag har bland annat gjort en tavla till Jenny,födelsedags kort till Sanna som fyllde 25 igår (grattis igen), en ask med smaksiga saker som vi hade med till Jane (finns att se på www.hobbyhuset .se i forumet under CyberCrop alter). Så titta gärna in igen
Kramis
Jessica

11 kommentarer :

Anonym sa...

Visst går tiden alldeles för fort. De har verkligen varit kul att ha er här. Hoppas ni kan komma snart igen... KramKramKramKramKramKramKramKram

Anonym sa...

Jättefina kort!
Kul med resa, det låter som ni har haft det underbart.

Unknown sa...

Wow....Ååååhhh...så masse flotte kort du har laget! Herlige detaljer, nydelige farger og nydelig fargelagt! Stor inspirasjonskilde!
Er foresten så happy for at vi får bestille Hängler og Stängler stempler i Norge også nå, fra og med julepakken...jippi!!!

Aud sa...

Så masse fint du har laget! Nydelige farger og sammensetninger, og alle de flotte detaljene du har på kortene dine! Herlig! :o)

Maya sa...

Nå har jeg tittet igjennom hele bloggen,og studert alle disse nydelige kortene!
Og for noen kort!!! Nydelig alt sammen,og så masse inspirasjon å hente! :)
Tusen takk for att du deler.
Har lagt bloggen din i favoritter,og kommer helt klart igjen for mer inspirasjon.
Ha en fortsatt flott hobby-høst.

Klem fra Maya

Anonym sa...

Alltid lika inspirerande vännen!!
Du är så otroligt duktig!! =D
TAck för att du vill dela med dej av det du gör! =)
kram Petra

Elzie sa...

Vad synd att jag inte visste att du var här neråt. Då hade du ju inte behövt maila mig *s* (bor bara 2 mil från Växjö!).
Jättefina kort. Visst är det kul att träffa andra med samma hobby?
Kram Elzie

Anonym sa...

Vilka underbara saker du gjort!!! Jag bara ler, tack för inspirationen du ger och alla fina, finulia ideer!!

Kram Eivor
www.eivor.blogg.se

Örnen sa...

Jisses vad mycket snyggt du har gjort!!!

Jennie sa...

Du Är verkligen såå otroligt duktig, blir inspirerad massor..
Grillvantekortet var fiffigt tycker jag, kul med kort i andra former..
Kram Jennie

Anonym sa...

Hej Många fina kort du gör.

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .