var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

torsdag 12 juli 2007

Svar på frågor

Jag har fått frågor om vad jag använt för färg till det sista kortet (de bruna).
Det är Walnut Ink Crystals ett pulver man blandar med vatten. Det finns hos http://kickispyssel.vstore.ca/product_info.php/cPath/85_7/products_id/1432
hon säljer dem dessutom i små förpackningar. Det är väldigt drygt och räcker länge.

Sen måste jag ändra mig om lådan jag har använt mig av till stämpelförvaringen. Jag sa att jag sett några liknande på coop. Jag var där idag och kollade lite noggrannare, de hade lock istället för som på min att man drog ut en låda. Så då kan jag bara rekommendera Lagerhaus.

Ha en bra kväll!
Kramis från mig

1 kommentar :

Unknown sa...

vilka underbara kort du har gjort igen!!!! Man riktigt njuter när man tittar på dom!

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .