var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

fredag 13 juli 2007

Ett nytt kort!

Jag har gjort ett till kort där jag har målat motivet med Walnut Ink. Även detta kort har jag dekorerat på baksidan.

Poststämpeln är från Inkywings.com sen har jag maskat in en liten hÄngel och skrivit för hand! Hummlorna och banderollen är ju så klart hÄnglar :O)

Jag tror inte att jag skulle klara mig utan hÄngel stämplar. Just nu har jag helt nya färska Wippersnapper stämplar som bara ligger och väntar. Varje gång tänker jag, nästa gång ska jag göra nått med dem.....men så blir det aldrig. Det slutar alltid med att jag fastnar för hÄnglarna :O)

14 kommentarer :

Anonym sa...

Helt underbart kort!!! :D
Kan inte du ta och maila mig? Hittar inte din adress nånstans i min mail... har en liten fråga! (hojta i min blogg om du inte skulle ha min adress)

Malin E sa...

Jättefint kort! Ska nog prova på det där med walnut ink färg sen, det blir ju jättefint men jag antar att man fåröva et tag för att fåtilldet snyggt oxå.Tur man har semester nu.
Villönska en fin semester och Lycka tilmed din man som jag läste om här påbloggen oxå.Jag håller tumarna för er!
Kram MAlin

Anonym sa...

Super fint kort vännen!! Jag måste nog me testa sån Walnut Ink... Kanske vi kan prova de när du är här?? *KramKram*

Anonym sa...

Åh vad fint!!
Man baar njuter av allt ögongodis när man kikar in här...hänglar är mina favoriter och du kan verkligen trolla dom till sin rätt. Förstår inte hur du får till skuggor och färger så snyggt och dekorerar så lagom...Du e fantastisk!Har en fråga om vad du använt för små blommor på några utav dina kort?
Kram och ha en bra dag/Marie-Louise

Jessica Blixt Wendin sa...

Det är inge svårare att måla med Wanut ink jäfört med tex distresser. Blommorna (de små) jag använder är från prima. Små burkar med färgglada lock. Det är bara att dyka in i webshoparna :O)

Anonym sa...

Det är alltid lika kul att komma till din blogg. Du är så himla duktig. Jättefint kort.
/Susanne

Anonym sa...

Såå fina kort igen! Ska prova att måla enfärgat själv snart... Tack för all inspiration!

Kram från Lisa (LisaMattias)

Anonym sa...

Tack för att du tog dig tid att svara, kollat runt lite och har hittat tror jag. En sort med orange och en med turkost lock. Tror det är sådana. Och idag är jag nog lite extra glad, (hoppas jag*ler*) jag lyckades norpa åt mig några utav de nya hänglastämplarna, flickan med vattenkannan är nog en riktig favorit.Såg Lillemors lilla påse som du gjort, jag säger än en gång..Du e otroligt duktig.
Kram Marie-Louise

Lillemor sa...

Test

Lillemor sa...

Jättefint kort-igen!

Emma sa...

Jättefint!

Anonym sa...

Du gör så mycket fint och är en stor inspirationskälla! Din ask var underbar! Därför har du blivit tagen i min blogg http://skruttan.webblogg.se
Är det OK att jag länkar till din blogg?
Hälsningar
Lisa (Skruttan)

(Favvis)Maria sa...

Men åhh vilket härligt kort! Jättefint!

Anonym sa...

Helt underbart kort Jessica! Blir så sugen på att göra några kort med Walnut ink jag med! :-)
PS. Du har blivit "tagen" i min blogg. ;-)
Kram Kicki

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .