var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

onsdag 7 mars 2007

Oj, det blev visst ett till

Ett påsk kort. Men nu ska jag försöka pyssla ihop nått som jag snart ska lotta ut här på bloggen. Titta in ofta för det kommer bli den första som kommenterar vid ett visst tillfälle, men vilket säger jag inte :-)

5 kommentarer :

Anonym sa...

Vilket underbart kort! :0)
Du har alltid så fina färger och många snillrika detaljer på dina skapelser.
Nu längtar jag ännu mer efter nya stämplar!
Stora kramisar!
/Bitte

elin sa...

ååå så skjønt kort. Nydelige farger.

Anonym sa...

Oj så fint! Vilken gullig stämpel! :)

Anonym sa...

Jag har tagit dig!
Kolla i min blogg för att se vad det innebär =)

Anonym sa...

Vilka underbara kort! Vad glad jag blir att jag har hittat hit till din fina blogg.
Kram

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .