var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

torsdag 22 februari 2007

Nu var det ett tag sedan!

Jag har varit fullt sysslosatt med mina favvo killar och hushållssysslor. Fast jag har faktiskt hunnit med några kort (ska skickas till tävling så jag får inte visa er dem ännu). Jag gjorde ett kort igår kväll som jag ska scanna och lägga ut så fort min lilla kille vaknar (scannern låter som en hel fabrik). Jag har testat pulvret jag fick av pickos, det var kul att prova nått annat än distresserna. Det blev väl skapligt, men inte i "pickosklass".

Jag gjorde det för att kolla in skissen för februari. Men då blev jag glatt överraskad över att jag kommit på delad 1:a plats förra månaden (en tävling som jag glömt bort att jag skickat in till).
Pris var stämplar, så jag hoppas på någon av dessa

Inga kommentarer :

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .