var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

måndag 26 februari 2007

Medans jag väntar på posten!

Medans jag sitter och väntar på att posten ska komma med lite nya roliga saker, passar jag på att ladda upp lite nytt jag gjort.

Jag väntar massor av roliga paket med stämplar från pysselmyran, handstämplat och ett hobbypaket från CC Hobby.

Men jag g har fått så många nya finastämplar av hÄngla mamman Marie så jag har redan svårt att välja.

På det här kortet har jag gjort en liten hjärt-bok, där man kan skriva gulliga saker till den som ska få den.



1 kommentar :

Anonym sa...

Vilka härliga färger på kortet, som är jättefint! Kul med många paket på G...man blir som ett barn nästan och nästan jagar brevbäraren :-D

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .