var bs_pinButtonURL = "https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjil9z5miB6D7bx0-85lfuFyTt0VP1PKJTaJo9VeRlQViJV_vDeUFd1EZUhMxy42OM5nGRr4856osZap8QoGRuszRoC2l0Y4l7oc0mTc1quu4gfqD3cZclxYAiR1SJVIK5HWe1OIVZ0sv3X/s1600/pinterestx1_72.png";

tisdag 27 februari 2007

Godmorgon

Idag ska jag till Uppsala med min man som ska läggas in för sin 2:a dos av cellgifter.Han tycker själv att det känns bättre efter första, han har inte lika ont längre. Så vi hoppas att det går åt rätt håll.
När vi (jag och lill killen) lämnat av honom ska vi ut och fynda på bokrean.

Sen måste vi ju hem och vakta brevlådan(man vet aldrig om det kommer nått kul). Jag fick en hel påse med nya stämplar från pysselmyran igår, den innehöll många favoriter. Även hobby-paketet dök upp, med sånt som Fiskars skärmallar, cellofanpåsar, organzaband, dubbelhäftad tejp och lite annat. Stämplarna från stämpelboden skulle dröja till nästa vecka. Det är bra det så man drar ut lite på det roliga.
Här är ett kort med lite äldre hÄnglar som jag fick i mitt DT-paket från Marie.




1 kommentar :

Anonym sa...

Låter som ni har en tuff period i livet just nu.De e att bita ihop och ta en dag i sänder.Tur att du kan få lite "balsam" för själen och pyssla lite mellan de tunga bitarna. Pyssla e bland den bästa medicinen :) som finns.
sköt om er och en bra dag på bokrean.
/nancy

Tack för titten, och välkommen åter!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .